Melayu, Islam Dan Anjing

Melayu, Islam Dan Anjing
Kelakar lah Dr. Mohd Asri ni

Kesian si Gabriel

30 July 2010

Kesian si Gabriel ni... bengkak kepada dia. Tu mesti luka sebab gaduh dengan adik dia si devil, Jasper Jackson, a.k.a. Kuih Keria sebab dia suka sangat kat kuih keria.

Puppies bila dia sampai umur dalam 6 - 7 bulan akan mula test dia org punya pangkat or hierarchy.  Siapa lagi tinggi. Tu yang bebudak ni mula gaduh.

Tapi satu yang kita boleh belajar dari anjing ni dia gaduh memang gaduh... lepas tu macam sayang gila.... Kekadang si Jasper tu akan jilat luka abang dia ni... dia orang akan tetap main bersama-sama macam tak pernah gaduh...

They all ni "live in the moment"... hidup untuk saat itu.... maksudnya... anjing ni tak pikir pasal yang dah lepas dan tak risau pasal masa akan datang... kita patut ikut cara anjing...

What do you think?

3 comments:

Anonymous said...

lebeh baik kau aje jd anjink

July 29, 2013 at 6:46 PM
Anonymous said...

jgn la kelakar sgt jd org tu, binatang lain pn xpikir mase depan la. astagfirullah..

July 30, 2013 at 2:37 AM
Anonymous said...

kau ni mesti tak belajar agama

August 2, 2013 at 6:24 PM

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

2009 ·www.CEKAP.org by TNB